niedziela, 28 lutego 2016

Nowe twarze w zespole!

Wreszcie nadszedł czas abyście mogli poznać dziewczyny, które dołączyły do naszego nie-kartkowego zespołu!


Ania
Hej, tu Ania:) Scrapbookingiem zajmuje się już prawie 5 lat. Jestem zafascynowana papierem, kolorami i możliwościami jakie daje  mi scrapbooking :) Uwielbiam tworzyć, kleić i scrapować w większym gronie. Fascynują mnie kolory, media, nowinki scrapowe.  Bardzo się cieszę, że będę tuataj, na blogu, będe mogla Was inspirować i dzielić się pomysłami jakie będa rodziły się w mojej głowie :)


Agnieszka (Aggie)
Mam na imię Agnieszka, ale w scrapowym i blogowym świecie występuję pod nickiem Aggie. Już jako dziecko miałam "artystyczne" zacięcie, aczkolwiek raczej wolałam tworzyć makiety i sklejać modele samolotów na zajęciach technicznych niż robić kolaże na plastyce. Kiedyś zajmowałam się trochę decoupagem, ale okazało się, że nie mam do niego wystarczającej cierpliwości.
Scrapbooking poznałam nieco później i na dobre przepadłam w papierach przed prawie trzema laty. Od tamtej chwili jest to dla mnie odskocznia od codzienności i sposób na relaks. Na początku robiłam głównie kartki, ale niedawno dojrzałam też do mediowania i layoutów.



Magda (Maede)


Mam na imię Magdalena, mój nick to Maede. Od ponad roku odkrywam scrapbooking, a zwłaszcza jego bałaganiarską część, jaką jest mediowanie. Możecie mnie znaleźć na blogu papierowalodeczka.blogspot.com. Kocham wszystkie nie-kartkowe formy, dlatego jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana, mogąc dołączyć do ekipy bloga „Wyzwania Nie-kartkowe”.



Malwina
Mam na imię Malwina, ale w świecie blogowym posługuję się nickiem: malwinku, prowadzę bloga
malwinkowo-scrap.blogspot.com moją ogromną pasją obok scrapbookingu jest ornitologia, dlatego w moich pracach znajdziecie mnóstwo ptaszków i piór:), ponadto jestem stemplomaniaczką uwielbiającą mediowanie oraz eksperymentowanie.


Dziewczyny mają mnóstwo pomysłów i zapału! Dlatego ruszają pełną parą i zaczynają inspirować już od marca! Koniecznie musicie to zobaczyć. Zapraszamy do wspólnej zabawy!

2 komentarze:

  1. Witajcie:), bardzo sie ciesze, ze od dzis jestem z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zaszczyt do Was dołączyć :-) ogromnie się cieszę!!

    OdpowiedzUsuń